Wednesday, July 08, 2009

Semangat Baru lah pulok

Haloo semua,

Dah sekian lama aku asyik tulis pasal muzik dan hal sewaktu dengannya. Maka hari ni, ntah apa pulak rasa nak tulis pasal cerita2 mengarut yang aku dah lalui dan yang ada menunggu di depan. Kali ni, aku akan guna bahasa melayu dan tempias kelantan, terengganu, kedah timur dan juga Ingerris (betul ke eja ni?). Akan ada jugak gambar2 yang tak best kerana aku memang tak suka orang tangkap gambar aku, aku lebih suka paksa orang ambik gambar dengan kamera aku (belum beli lagi kameranya, pinjam ajelah).
Actually (hahah), akaun blogspot ni aku dah ada masa dia mula2 launch dulu tapi aku tak pandai pakai, kompleks sangat bagi aku pada masa tu. Tapi hari ni, adalah kutu2 yang selalu hasut aku buat blog, jadi aku belajar senyap senyap..nanti dia kata aku ni nak tiru diorang. So, aku semakin pandai, lebih pandai dari Abdul Wahub di negeri Isketambola.
Tools penulisan? Kajian ilmiah dari macam2 adventure rohani dan jasmani selama tumbesaran aku. Yang bikin lagi syoknya, aku dah melabur beli laptop baru dan sedang berkira2 nak sambar kamera yang boleh ambik gambar dalam air laut (utk kali kedua, dah penah beli tapi dah di-shooping oleh penyagak kt belakang Ampang Puteri! )
Post a Comment