Saturday, October 10, 2009

Selongkar Gadjet

Add Image
Hahaa..hari ni agak happy sikit. Kenapa? Pasal aku sudah boleh berjimat. Memang dah lama aku nak ada MP3 player untuk aku sekali sekala dengar2 lagu dan kadang2 untuk guide praktis gitar. Memang dulu dah ada, tapi dah rosak.
Jadi lately, aku selalu jugak usha2 Apple Ipod kat kedai, forum dan lain-lain. Memang gempak dan aku memang nak satu. Aku ni jenis yang tak mahu yang spec yg cikai, nak aja yang high end macam Ipod Touch dan Ipod Classic. Jadi, almaklumlah harganya cecah RM1k.Bukan tak mampu nak beli, cuma sekali sekala memikirkan adakah aku memang perlu benda ni atau tidak.?
Tapi semalam, berkat kesabaran aku telah berjaya menemui gadjet yang dulunya pernah menemani aku untuk buat kerja-kerja korporat. Bila sampai masanya aku telah bagi dia pencen dan disimpan. So, memperkenalkan HP Ipaq 3970 (tahun 2002, 64Mb RAM). ianya touch screen jugakla..and serve the purpose.
Post a Comment