Monday, November 02, 2009

Arch Enemy Live in Jakarta



Aku nak mintak maaf sesangat kat semua. 1st, aku dah lama tak tulis apa2..agak membusykan diri lately. 2nd, aku akan lari dari konsep asal blog ni, kerana aku akan sentuh jugak hal2 musik..jangan risau, ianya adalah secara minima. Konsep personal dan journey masih kekal...maybe blog ini cermin " a soft side of me" ..hahah
Pada 27 oktober 2009, aku bertiga ke Jakarta untuk saksikan ekspot metal Sweden Arch Enemy (sila wiki/google) di Senayan Tennis Indoor Stadium.


Agak penat jugaklah trip aku kali ini, namun ianya very fruitful. Kiranya kali ini nak bercuti tapi , rupanya macam bekerja. Meeting few organizers, media & kawan2 baru bagi aku amat positif hasilnya. Aku amat berbesar hati bila di jemput untuk ke majlis "Glam Rock Night" dan berkenalan dengan komuniti rock music enthusiast di Jakarta, Thank you..you know who you are. Apa lagi ek? Ha makanan..memang tak berhenti makan..kejap2 makan. Shoppng? Aku takda beli apa2 cuma few DVD, yang dua lagi ni banyaklah shopping..ole2 untuk famili dan juga semut2 merah.



Post a Comment