Sunday, February 21, 2010

Seronoknya. Part 1.

Sorry, lama aku diam dr menulis ni. Puncanya busy kejar dunia yg 24 jam berpusing, busy please kan hati orang dan kerja2 ulang alik ke studio. Tadi aku pegi majlis raikan kawan aku, baru kahwin. Hidangan ala2 Itali dan kambing panggang golek di Keramat. Jumpa balik rakan2 sekolah Kuala Kangsar yang rata2 soalannya kat aku "Ko buat apa sekarang? Keje dengan orang ka, bisnes ka?" Aku pun tak tahu apa nak jawap.Tapi melihatkan mereka, aku syukur dengan apa yang aku ada. Aku sedia untuk teruskan adventure lagi tapi bukan sebagai korporat.




Ha..!! Bila diskus pasal nak apa ni untuk hadiah , aku mula pikir, apa lagi aku mahu dlm bentuk material? Pendek kata apa yang ada cukup baik bagi aku buat masa sekarang. Cuma aku lately ni asyik mengimbas balik apa yang menyeronokkan aku masa lalu. Antaranya pasti BMX bagi aku. Dari (1985) 11 tahun hingga 19  tahun aku main BMX. Kat area rumah aku dulu ada satu kawasan lapang, ada simen bulat (JKR buat longkang), ada Ramp (betul ke ejaan aku ni?) buatan kaki BMX ni. So, petang2 kami kumpul kat lokasi tu untuk freestyle dan lain-lain. Ada juga yang tak mampu beli BMX, pakai hentam aja basikal apa saja..janji style. So tahun ni, kalau ada rezeki ...aku nak bawak keluar BMX, sebagai ganti BMX yang telah dijual oleh parents aku satu masa dulu. Tunggu!!
Post a Comment