Sunday, July 25, 2010

Mona Moni Kahwin-Kahwin Di Negeri Sembilan



Semenjak dua menjak ni, aku kerap ke Port Dickson. Aku punya kenalan satu keluarga yang amat mesra lagi baik pekerti. Aku biasanya agak alergik ke majlis-majlis kenduri, bukan aku anti sosial cuma aku takut akan terlebih buat kerja. Aku suka ke dapur buat apa-apa patut, walaupun aku dijemput sebagai tetamu. tapi kali ini lain, aku dijemput sebagai tetamu dan partner aku membantu hal ehwal foto (btw, we're not photographer weiii..)



Jam 12 aku dah dipersilakan makan, selesai saja akad nikah. Oleh kerana tak ada orang, aku pun layan dulu nasi minyak ayam pedas. Orang dah jemput tak akan nak tolak, ni kampung orang. Aku tak nak lukakan hati orang kampung. Pandai pulak pakcik ais krim roti pacak di majlis tu, ramai customer dia. aku pun join la layan ais krim potong. buat pengantin, cik Mona & pasangan, jaga rumahtangga agar bahagia selalu, kalau ada hayat kita lepak2 lagi.



Gambar last ini, ialah mereka-mereka yang menghabiskan santapan terakhir. Kira acara penutup.
Post a Comment