Wednesday, March 16, 2011

Alor Setar Oh Alor Setar

Lepas dua tiga hari di Pulau. Aku balik ke hometown, tak jauh..Pasir Mas aja.Dapatla rehat dengan keluarga beberapa hari.Lepas pasir Mas kami konvoi ke Alor Setar dua kereta. Bukan atas urusan pejabat, tapi bawak keluarga melawat keluarga yang satu lagi, maklumla kahwin dengan orang jauh..



Family check in kat hotel baru (takla baru sangat, adala dlm 2 tahun). Hotel Starcity Alor Setar, agak impressive biliknya, kebersihan & service bagus.Aku ni memang agak fussy kalau pasal hotel ni, especially toiletnya, tetapi yang ini agak impressive. Paling penting a very reasonable price..acu cuba!



Malam, tuan rumah (mertua aku dah) bawak kami semua dinner kat Perindu Seafood restaurant di Kuala Kedah. So apalagi makan la..seafood yg fresh. Kalau datang, jgn lupa order ikan bakar dan udang bakar..cicah ayaq asam...minimalis. Kalau makan angin ke Alor Setar ni, tak sempurna la kalau tak test power Mee Abu. So sebelum balik ke pasir Mas, kita layan Mee Abu..ooo patutla famous, memang sedap.



So rugila kalau jalan2 tak enjoymakan. So far aku pun tak tau apa nak jadi dgn blog ni..at least ia jadi report card utk journey aku, stay tuned!
Post a Comment