Wednesday, August 24, 2011

Salam Aidilfitri



Assalamaulaikum,

Ketika ini, genaplah 24 hari kita berpuasa. Mood hari raya pun makin menjelma. Anak-anak rantau sibuk bergegas untuk balik ke kampung halaman. Alhamdulillah, tahun ini aku akan berhari raya untuk pertama kali di rumah mertua, maklumlah dah berdua ni. Kepada kawan-kawan, rakan blogger, penggemar blog dan juga semua, aku ingin memohon ampun sekiranya ada perlakuan dan pertuturan yang membuat kamu tersinggung hati. Sesungguhnya, aku syukur sangat dengan nikmat yang telah dipanjangkan untuk aku dan keluarga. Kepada yang bakal travel, make sure kamu drive safely. Untuk kamu yang berbelanja sakan, ingat-ingat kepada yang lebih perlukan.hindari dari berhutang secara ekslusif. Bagi yang pergi umrah dengan menganiaya saudaranya, pandai-pandailah jawap.
Bagi kamu yang menyokong saya untuk terus menulis, insyallah lebih banyak content yang menarik akan saya kongsikan bersama. I promise!
Post a Comment