Tuesday, September 28, 2010

Sudah Sebulan

Alhamdulillah..kita bertemu lagi. Selepas kelam kabut berluma-lumba nak sambut hari raya Aidilfitri. Tahun ni aku travel merentasi Banjaran Titiwangsa dengan maam untuk berhari raya. Macam nak patah pinggang aku kerana asyik drive kereta sahaja. Balik-balik raya pulak, aku terus mengecat rumah. Maklumla, nak sambut family datang berhari raya. So aktiviti muzik di bekukan seketika. Kadang-kadang tu raya macam nak sepak aja TV tu kerana balik-balik tayang cerita Sifu & Tongga, Congkak apalagi Senario yang dah tiap-tiap kali raya main. Agaknya program diaorg ni yang ganti Sarkis dan rancangan Magik kat TV, pasal aku noticed tahun ni tak program Sarkis.

PERJUANGAN ROCK JINBARA BELUM TAMAT LAGI

  Jinbara kembali meneruskan perjuangan mereka dalam dunia muzik rock dengan pelancaran single terbaru berjudul "Kurniaku Terindah...