Tuesday, August 14, 2012

Kembali ke Blog

Sudah banyak bulan aku tak menulis di sini.  Maaf sangat, komitmen cari makan. Untuk aku ambil masa setengah jam dengar lagu pun susah. Di rumah pun letak kepala aja ..mesti zzzzzz.  Aku makin worn out..
Aku dah penat.

Tapi aku nekad kembali semua dalam bidang "membuat apa yang aku suka" especially muzik. Bulan puasa ni susun strategi cantik cantik. Aku miss birthday present utk diri sendiri yang mana setiap tahun aku kumpul duit dan beli utk diri sendiri. Tahun ni sebelum disember, aku akan beli mini hifi dan bikin ruang untuk aku dengar lagu kat rumah. Bilik yang dulunya aku punya dah kena hijack dengan adik aku yg masuk belajar kat kl ni..

Apa aku enjoy lately?

Aku ada projek bikin/upgrade studio kecik aku walaupun dah lama ada, tapi kenalah bagi nafas baru.


novation 49 sl mkii aku beli semalam...

Projek upgrade gitar lama. Dalam beberapa bulan ni aku kasi jual banyak gitar, sekarang cuma tinggal gitar yg sakit...dan aku akan upgrade satu persatu bermula dengan les paul siam copy. Aku dah beli kluson tuning machine..dan juga tesla vr nitro utk les paul ni.


Lately..aku kembali dengar Blackmore balik..






Post a Comment