Sunday, December 02, 2012

Halooo..batuk2

Hari di aku masih demam. Dah 2 hari tapi still makan ubat dari klinik yang setiap kali pegi setiap kali naik harganya. Mahal harga untuk sakit, boleh beli 3 set tali gitar Ernie Ball.
Dah dekat 4 bulan aku senyap. Tak tulis apa-apa. Gitar-gitar semua aku hantar repair sikit2, janji boleh guna balik dan selesa. Tukar part yang murah-murah.
Lepas makan ubat, aku selongkar almari yang lama aku tak jenguk. Tengok apa aku jumpa...kaset-kaset lama aku, ini baru sebahagian. Ada lagi sekotak kat mana aku tak pasti aku simpan..nanti aku cari.


Just to rewind sikit, so far takda benda yang excited untuk diceritakan pasal musim hujan. Semua duduk rumah tengok tv dan kumpul duit. Soulfly hari tu aku pergi tengok dengan member yang dah beli tiket Sepultura. Apa sudah jadi Sepultura? Aku rasa ramai dah tahu pasal hal ni. Onslaught pulak di Singapore, aku tak pergi, jujurnya aku sangat sibuk menyiapkan kerja untuk hujung tahun. Yang ni aku agak melepas kerana Onslaught comeback dengan material yang bagus. Dark Funeral pulak? Aiseyman tepuk dahi ajalah. Next year, aku looking forward untuk Journey!   

Aku sayang sebenarnya blog ni. Insyalah aku akan menulis dan terus tulis.

Post a Comment